Vandaag zijn we met een delegatie van 7 Pecossers naar het Rijnsoever toernooi in Katwijk gegaan. Het was een druk bezet toernooi met 70 deelnemers en had rond lunchtijd ook een speciale euroronde. Hierbij begon iedere speler met €2 en ontving de winnaar steeds het geld van de tegenstander. Er werd 1 game tot de 21 gespeeld waarbij een mindere speler punten voorsprong kreeg op een betere speler. Onze Ron bleef in deze euroronde ongeslagen en mocht daardoor de volle buit van in totaal €140 innen.
Bovendien is Leon in zijn klasse 3e geworden en ging dus ook met een prijs naar huis. In diezelfde klasse deden ook Arnold en Frank mee. Arnold speelde goed, maar wist de games net niet te verzilveren. Frank won een wedstrijd en had verder zijn eerste wedstrijdervaring opgedaan.
Mo en Bas vielen net buiten de prijzen doordat zij op een haartje na niet door de poule heen kwamen. Aron begon bijzonder matig aan het toernooi, maar speelde op het einde beter. Waar Ron met zijn lastige service en harde slagen de euro ronde domineerde, kwam dit er in zijn poule niet uit. Sometimes you win, sometimes you lose. We hebben al met al een gezellige en sportieve dag gehad.