Charley is bij het dubbelspel van de NK veteranen dit jaar wederom in de prijzen gevallen. Deze keer speelde Callebaut met Dariusz Karniej, een Poolse speler die dit seizoen in de overgangsklasse van Noord-Holland uitkwam. Als dubbel wonnen zij hun eerste 3 wedstrijden overtuigend met 3-0. Hun laatste wedstrijd werd helaas met 3-1 verloren. Zij wonnen toen net 1 game te weinig voor de eerste plek, maar hebben wel de tweede prijs binnengesleept.
Voor Charley is dit nu de 3e keer op rij dat hij een prijs bij de NK-veteranen heeft gewonnen. De vorige 2 jaren waren met Bennie Klein Teeselink. Aanvankelijk stond Charley ook dit jaar met hem ingeschreven, maar wegens een ernstig ongeluk was Bennie genoodzaakt om zich af te melden voor het toernooi. Wij wensen Bennie veel sterkte met zijn herstel.