Kom eens langs op de vrijdagmiddag!

Elke vrijdagmiddag vanaf 16:15 uur is er bij Pecos een vaste jeugdtraining. Met trainers die over de juiste papieren beschikken, maar ook het geduld hebben dat een beginneling soms vraagt.
Misschien raak je verslaafd en wil je echt goed worden, misschien zie je het als je ‘tweede sport’, zeker is dat je het bij Pecos naar je zin zult hebben!
Interesse? Je kunt langskomen op vrijdag vanaf 16:15 uur, of bel eerst met trainer Ted van den Berg (06-12277544).
Ook is er jeugdtraining op dinsdag van 18:00 tot 19:00 en de jeugd kan ‘s avonds meetrainen met de selectie op donderdagavond van 19:00 tot 21:00. En last but not least, op de zondagmiddag van 14:00 tot 16:00 is het voor de jeugd mogelijk om vrijblijvend een balletje te slaan of onderling wedstrijdjes te spelen. Deze vrijspeelmiddag is voor iedereen van de club en aanhang (vrienden/familie) mag ook meedoen.

Hieronder zijn een aantal beelden te zien van de jeugdtraining:

Wij hebben ook vijf veelbelovende jeugdteams die op zaterdag hun wedstrijden spelen.