Vandaag hebben 4 spelers (Denis, Mo, Tycho en Aron) van de woensdagavondgroep van Pecos meegedaan aan het Katwijks Open en onze delegatie heeft zich op de kaart gezet. Het nieuwe lid Denis heeft de 3e prijs gewonnen in de E-klasse van het toernooi en Mo is 4e geworden in deze klasse. Denis kwam zelfs ongeslagen de poule door behalve tegen clubgenoot Tycho die met veel aanvallende slagen knap won. Tycho viel zelf net buiten de prijzen uiteindelijk, maar heeft veel mooie spannende wedstrijden gespeeld. Aron ging ervoor in de A-klasse en is daar 3e geworden. Hij heeft 5 van de 6 wedstrijden in 5 games gespeeld en heeft in deze 5-setters alleen van toernooiwinnaar Jeroen Holten en Etienne Kramer verloren. Ook in de nr. 2 Kelvin Heemstra moest Aron zijn meerdere erkennen, maar met zijn prijs heeft hij zijn plaatsing als 4e dus mooi overtroffen. Het was een superleuke dag en we zijn blij met de gewonnen prijzen, op naar het volgende toernooi!