Aanstaande zaterdag vindt voor team 1 de belangrijkste wedstrijd van het seizoen plaats. Ze mogen dan tegen de andere titelkandidaat Kampenion. Vorige keer was het 5-5 geworden en toen had René Waterreus een off-day. Deze keer wordt hij vervangen door Tom Helle, die vanaf volgend seizoen in de vaste basis voor team 1 gaat spelen.
Ook team 2 mag tegen een titelkandidaat (Sittard), maar moet zelf alle zeilen bijzetten om te handhaven. En team 3 mag als nr. 2 van de poule tegen de nr. 3 (DOV) spelen. Bovendien staat Pecos 3 maar 2 punten achter op TTC Middelburg 1 dat bovenaan staat. Dit is dus ook een wedstrijd die je niet wil missen. En met Ronald Rijsdorp in de basis, gaan we zien of hij zijn 100 procent ook dit seizoen weet te behouden?