Met nog drie speelronden voor de boeg lijkt het vooral voor team 2 nog heel spannend te gaan worden. Dat is mede te danken aan het rare competitiesysteem in de eerste divisie, waarbij alleen de nummer vier zich handhaaft op hetzelfde niveau. De eerste drie plaatsen zich voor de promotiepoule, vijf en zes degraderen naar de tweede divisie. Op dit moment staan Tony, Maroun, Jop en Paul vierde, maar er is nog niets beslist. De verschillen tussen de plekken twee en vijf zijn klein. Zaterdag komt nummer drie Westa op bezoek.

Team 1 gaat het niet redden in de andere eerstedivisiepoule, maar ook hun wedstrijd van a.s. Zaterdag (17 november dus, 15:30 uur) is er een waar je bij moet zijn. De Veluwe, met (nog steeds of alweer) de voormalig Europese topspeler Paul Haldan en de beroemde broers Van Spanje in de gelederen, komt naar De Voscuyl. De uitwedstrijd won Pecos met 7-3. Tijd voor een nieuwe overwinning!

Team 3 speelt tegen Bit.nl, en heeft Youri Soons opgeroepen om voor de extra punten te gaan zorgen. Kortom: Super Zaterdag, kom allemaal onze landelijke teams aanmoedigen!