Het scholierentoernooi komt er weer aan. Dit jaar op donderdag 27 en vrijdag 28 december. Het is een leuke manier voor kinderen om hun pingpongkunsten in een grote tafeltenniszaal te laten zien, op een echte wedstrijdtafel.

Groep 5 en 6 spelen donderdag 27 december van 9 tot 13 uur (uiterlijk)
Groep 7 en 8 spelen vrijdag 28 december van 9 tot 13 uur

Geef je snel op door een mailtje te sturen aan ronald@rijsdorp.nl (vragen: 06 – 5469 7478).
Een kort bericht met je naam, school en groep is genoeg. Als je nog twijfelt kun je ook op de dag zelf binnenkomen zonder bericht.

Info voor deelnemers/ouders/verzorgers:
– Jongens en meisjes spelen ieder in een eigen poule, om eigen prijzen!
– Je speelt eerst een aantal wedstrijden in een poule en daarna kruisfinales.
– Jogging- of sportbroek met shirt of polo en gymschoenen voor binnen, met zolen die niet afgeven.
– De kinderen zijn er de hele ochtend zoet mee en de organisatie is in handen van tafeltennissers die zelf ook ouders zijn van jonge kinderen.
– Batjes: Wij zorgen voor batjes en balletjes, maar je mag je eigen batje meenemen natuurlijk.
– Na afloop bieden we een kennismakingscursus aan voor de kinderen, om te kijken of ze tafeltennis leuk vinden als sport.

Kom je vooraf een keer oefenen met vriendjes, vriendinnetjes, klasgenootjes of alleen? Dat kan:
Groep 5 en 6 op zondag 23 december van 14 tot 15 uur
Groep 7 en 8 op zondag 23 december van 15 tot 16 uur