Nu ons eerste team onze vereniging prachtig op de kaart heeft gezet en de recreantengroep gezellig druk en groeiende is, is de tijd meer dan rijp om weer eens clubkampioenschappen voor de senioren te houden. We zijn benieuwd hoe deze onderlinge krachtmeting met zoveel spelers van verschillende niveaus gaat uitpakken en de clubkampioenschappen worden ook een gezellige afsluiting van het seizoen. Dit doen we door op zondag 2 juni het interne toernooi te combineren met een BBQ. Bij zonnig weer kunnen we eigen buitenterras creëren en anders gaat met een partytent het dak eraf in de Thorn Tafeltennishal. Bij de barbecue zullen ook vegetarische mogelijkheden zijn en de kosten voor de maaltijd zijn €7,50 per persoon. De betaling hiervoor kan op de rekening van Pecos worden overgemaakt (NL91 ABNA 089.40.23.187 t.n.v. T.T.V. Oegstgeest). De BBQ zal rond 17:00 beginnen.
De clubkampioenschappen beginnen al om 14:30 en de zaal zal vanaf 13:30 open zijn om in te spelen. Er zal in 4 categorieën gespeeld worden waarbij iedere categorie een eigen wedstrijdtafel heeft zodat er genoeg ruimte is voor alle spelers. Het aanmelden voor de clubkampioenschappen en/of BBQ kan door te mailen naar clubkampioenschappenpecos@gmail.com of in te schrijven via de inschrijflijst die op de club hangt.