Na twee lockdownwinters kan het weer: het altijd gezellige oliebollentoernooi. Om het eens wat anders in te vullen en omdat we veel nieuwe jonge leden hebben (die een dag later al hun energie nodig hebben) gaan we dit jaar niet pas ‘s avonds, maar waarschijnlijk al vanaf een uur of 17.00 onze wedstrijdjes spelen, tot pakweg 20:00. Behalve oliebollen zullen er dan ook broodjes zijn, of misschien nog wel meer lekkers. Het is een gezelligheidstoernooi waarbij in dubbels tegen elkaar wordt gespeeld. Een goede speler wordt gekoppeld aan een beginnende speler en vaak kan je ook met een vriend of vriendin die niet op tafeltennis zit, een dubbel vormen. Of je kan als vader bijvoorbeeld met je dochter dubbelen of als jeugdlid met je moeder. Opgeven kan via jobdkruiff@gmail.com of via de inschrijflijst die bij de vereniging hangt.