Dit seizoen is ons tweede jeugdteam kampioen geworden en ze hebben het vandaag in stijl afgesloten met een 10-0 overwinning. Yassir, Rick en Lucas hebben in de 5e klasse gespeeld en hebben 70 punten binnengehaald na 8 wedstrijden. Yassir en Rick hebben zelfs maar 1 wedstrijdje verloren en Lucas speelde ruim 70 procent.
Ook het senioren team 4 is kampioen geworden en zij kwamen uit in de 1e klasse. Michel, Job, Paul, Ernst en Jurgen eindigden net 1 punt boven hun concurrent Taveba en hebben dit gevierd in een kantine vol met ballonnen. Het wordt echter de vraag of ze nu naar de hoofdklasse promoveren, omdat de teams in die klasse (en in de 1e en 2e klasse) volgend seizoen op rating worden ingedeeld en het dus niet afhangt van je teamscore afgelopen competitie.