Onze gloednieuwe duoteams 1 en 2 zijn allebei kampioen geworden! Deze duoteams werden bemand door onze jeugdspelers en zij hebben in deze seniorencompetitie dus gelijk het hoogste doel behaald. In duo 1 hebben Ties en Ignacy allebei meer dan 60 procent van hun wedstrijden gewonnen en Olaf heeft zelfs 89 procent gewonnen. Het was in hun poule een nek-aan-nekrace met Docos, maar na een onderlinge winst op deze concurrent was het tij gekeerd in het voordeel van Pecos. Met hetzelfde aantal punten is Pecos daardoor alsnog kampioen geworden in de 3e klasse. In duo 2 hebben Storm en David met 3 punten verschil van hun concurrent de titel veroverd in de 7e klasse. David won meer dan de helft van zijn wedstrijden en Storm was zelfs goed voor het winnen van 88 procent van zijn wedstrijden.