Otto Verkerk, een levende legende in tafeltennis Nederland Afdeling West heeft zijn batje definitief aan de wilgen gehangen. Zes decennia en nog wat jaren speelde hij competitie waarvan 3 jaren in de hoogste klasse van toen. Op 28-9-2020 speelde hij in het 6e team als invaller-gastspeler tegen de Treffers en won zijn laatste drie competitiewedstrijden. Verleden jaar stopte hij om privé redenen (gezondheid van zijn vrouw Nel) met de woensdagavond- en vandaag nam hij afscheid van de woensdagmorgengroep. Door het bestuur en in aanwezigheid van vele getrouwen werd hij afgelopen woensdag op gepaste wijze gehuldigd voor zijn vele verdiensten. Ook Otto nam nog ‘even’ het woord bedankte iedereen voor de mooie woorden maar schudde daarna en passant enkele memorabele anekdotes uit zijn mouw.