De 6 mannen van Pecos 4 zijn 2e geworden in hun 5e klasse poule en mogen daarom een beslissingswedstrijd tegen een laag 4e klasse team spelen voor een plek in de 4e klasse. TOG team 2 uit Maassluis is de ingedeelde tegenstander en zij gaan het o.l.v. kopvrouw Joyce van der Velde opnemen tegen de Pecosmannen. Bij ons heeft de laatste tijd Ronand zich ontpopt tot kopman van het team en daarnaast is hij een kersvers bestuurslid van onze vereniging. Ook Dick heeft het afgelopen seizoen goed gespeeld en won gemiddeld 2 op de 3 wedstrijden. Daarna volgen Gabriël en Theo die beiden 56 procent van hun 18 potjes wonnen. Henk is belangrijk geweest voor de support, maar heeft helaas geen wedstrijd kunnen omzetten naar winst. En het geheime wapen Denis is tot nu toe nog niet ingezet; hij speelt in principe alleen wedstrijden voor zijn duoteam (ook 5e klasse).
Alle support is welkom op vrijdagavond 1 december om 20:00 bij Pecos, het belooft spannend te worden!