Aanstaande donderdag zal de algemene ledenvergadering van tafeltennisvereniging Pecos gehouden worden. Wij hopen dat velen de moeite nemen om op deze vergadering aanwezig te zijn. Er staat weer een nieuw seizoen voor de deur waarin een groot aantal zaken de aandacht vraagt. In het bijzonder zal deze keer het plan van een nieuwe houten vloer worden besproken en in stemming worden gebracht.

De notulen van 26 oktober 2020 en het jaarverslag 2020/2021 zijn op de avond zelf beschikbaar, maar deze kunt u ook via de mail bij de secretaris Martijn Ludwig opvragen (ludwig.martijn@gmail.com). De agenda en het financiële jaarverslag van dit jaar zijn tevens op de avond zelf beschikbaar. Hopelijk tot dan!