Pecos 1 beleefde een goede start in de beslissingswedstrijd van afgelopen zaterdag. Veteranen Rijsdorp en Waterreus zorgden voor een 2-1 voorsprong, maar vervolgens werden 5 wedstrijden gewonnen door Tempo Team. Hun speelster Sanne had met 2 nipte overwinningen bijna alle hoop de bodem in geslagen voor Pecos, maar na de pauze zorgden Jens en René ervoor dat Pecos terugkwam naar een 4-6 achterstand. Het mocht helaas niet baten, want Tony moest zijn meerdere erkennen in Chris Walbrecht en zo stond de 4-7 nederlaag op het bord. Het was wel een middag vol spanning en sensatie waar we met trots en genoegen op terugkijken. Volgende week zaterdag volgt de tweede kans tegen een degradant uit de eredivisie, waarover binnenkort meer.
Een uitgebreid verslag van de beslissingswedstrijd van afgelopen zaterdag is door onze clubgenoot Ron Hoogendam in zijn baan als journalist voor het Leidsch Dagblad geschreven. Dit verslag is gescreenshot en hieronder te lezen.