Op vrijdagavond 29 december staat het gezellige oliebollentoernooi weer op het programma. Ook dit jaar beginnen we om 17:00 en het zal tot ongeveer 20:00 duren. Inschrijven kan via de inschrijflijst die bij de vereniging hangt of via ledenadministratie@ttvpecos.nl
Mocht je alleen iets later kunnen aanhaken, dan kan je alsnog meedoen als je het van tevoren aangeeft bij het inschrijven of je kan ook gezellig voor een hapje en drankje komen en om anderen aan te moedigen.
Behalve oliebollen zullen er ook broodjes zijn, of misschien nog wel meer lekkers. Het is een gezelligheidstoernooi waarbij in dubbels tegen elkaar wordt gespeeld. Een goede speler wordt gekoppeld aan een beginnende speler en vaak kan je daardoor ook met een vriend of vriendin die niet op tafeltennis zit, een dubbel vormen.
Of je kan als vader bijvoorbeeld met je dochter dubbelen of als jeugdlid met je moeder. Hopelijk tot de 29e!