Nu ons eerste team weer 1e divisie speelt, mag zij met officiële NTTB scheidsrechters wedstrijden spelen. Hier komt echter ook bij kijken dat dit onze vereniging veel extra geld per seizoen kost. Om dit (gedeeltelijk) te besparen, zijn er soms clubleden die een scheidsrechtersdiploma behalen zodat er vanuit de club zelf een officiële scheidsrechter geleverd kan worden. Pecos is gezegend met drie van deze leden: Marco, Maaike en Job hebben de SR3 gehaald en mogen worden ingezet om officieel als scheidsrechter op te treden bij ons team 1. Zij hadden hiervoor eerst in het weekend van 27/28 januari hun theorie gehaald en mochten gisteren hun kennis in de praktijk brengen bij de Nationale Jeugdmeerkampen (NJM).