Dit weekend waren de finales van de meerkampen. Een top 12 per leeftijdscategorie waar Pecos vertegenwoordigd was bij de meisjes -en jongens onder 11 jaar. Een flinke opgave om zoveel wedstrijden in een weekend te spelen, tegen de top van Nederland.

Yme hoorde pas op het laatste moment dat hij kon meespelen. Op adrenaline won hij meteen zijn eerste wedstrijd. En ook zijn laatste pot na een pittig weekend won hij vechtlustig. Hiermee werd hij ontzettend knap 10de en heeft daarmee de aansluiting gevonden in de kopgroep van Nederland. Gefeliciteerd!

Lotte deed het dit weekend helemaal op haar eigen manier en wist goed ontspannen te spelen. Daardoor wist ze vaak net aan het langste eind te trekken in vijfde games. Het lijken soms maar 2 puntjes, maar mentaal is het een enorm verschil. Hiermee heeft ze zoveel wedstrijden gewonnen dit weekend. En toen de kruitdampen waren opgetrokken bleek Lotte naar het podium te mogen!

Een geweldige derde plaats van Nederland voor Lotte. Van harte gefeliciteerd.

Pecos is trots op de prestaties van de jonge talenten en blij met een weekend lang inzet van alle ouders en broer / coach Rick!