Ons tweede jeugdteam is net als Pecos 1 al kampioen geworden voordat hun laatste wedstrijd gespeeld is. Afgelopen zaterdag wonnen zij in hun 8e wedstrijd van het seizoen met 9-1 van nr. 2 De Boer Taverzo en hierna konden ze niet meer worden ingehaald. Sieb en Tijl wonnen in deze wedstrijd al hun potjes en ook de dubbel samen. Lotte won 2 van haar 3 wedstrijden en heeft ook in het hele seizoen gemiddeld tweederde van haar wedstrijden gewonnen. Sieb heeft van zijn 24 wedstrijden maar één wedstrijd verloren en Tijl is als drievoudig invaller zelfs ongeslagen gebleven. Ook Timme bleef ongeslagen, maar heeft maar 1 wedstrijd meegespeeld. Thijmen won iets meer dan 30 procent van zijn wedstrijden en (de andere) Tijmen volgde alles op de voet vanaf de zijlijn. Dit gezellig brede team heeft dus knap laten zien waar ze toe in staat is en mag volgend seizoen gaan uitblinken in de 3e klasse.