Cees Hoogendam, de broer van Dick en Ron, is op donderdag 4 juli op 73-jarige leeftijd onverwachts overleden. Hij was toen op doorreis naar zijn vakantiebestemming. Cees was van eind jaren ‘70 tot medio jaren ‘90 lid van onze vereniging. Hij stond bekend om zijn humor en was in het spel een verdediger met lastige schuifballen waarbij hij de tegenpartij de fout liet maken. Zijn backhand genoot ontzag bij vriend en vijand. Vele seizoenen heeft hij in het team gespeeld met erelid Jouke Sjaardema† en uiteindelijk de 2e klasse bereikt. Daarnaast is hij jarenlang verenigingsscheidsrechter voor onze landelijke teams geweest. Wij wensen zijn familie, vrienden en kennissen veel sterkte met dit verlies.