Afgelopen vrijdag vonden de Open Leimuidense dubbel kampioenschappen plaats bij tafeltennisvereniging Play Fair. Onze Dick heeft in het verleden voor deze Leimuidense club competitie gespeeld en nog steeds slaat hij als vriend van Play Fair daar af en toe een balletje en komt hij langs op de evenementen. Zo ook vrijdagavond en hij ging dit toernooi in samen met dubbelpartner Arnold Heuzen. Zij kwamen in een zinderende finale terecht tegen Bjorn van der Voort en Martine Keijzer. Bjorn heeft jarenlang op landelijk niveau getafeltennist en wint bijna ieder Leimuidens toernooi waar hij aan meedoet. Nu was dat eens anders en wisten Dick en Arnold hen te verslaan met een score van 11-5 10-12 10-12 11-8 11-9.