Op de afgelopen vergadering zijn Cees Ruijgrok en Job de Kruiff benoemd tot lid van verdienste. Beide bestuursleden zijn al jaren erg actief voor de vereniging. Job is zelfs al bestuurslid van Pecos sinds het einde van zijn studententijd en nu al ruim 25 jaar lang. Zijn portefeuille is publiciteit en hij schrijft bijvoorbeeld wekelijks een verslag van de competitie van ons eerste team in de Oegstgeester Courant. Ook is hij de organisator van het jaarlijkse oliebollentoernooi en vaak betrokken bij allerlei vrijwilligersactiviteiten. De sport zelf laat Job niet links liggen en hij speelt al vele jaren competitie in de hoofdklasse.
Ook Cees heeft al meer dan een kwart eeuw ervaring als bestuurslid van onze club. Hij vervult de functie van penningmeester en staat bekend om zijn zorgvuldigheid en zuinigheid. Hij is ooit lid geworden via zijn zoon en slaat nog altijd op woensdagochtend een balletje mee.