Sinds eergisteren geldt er geen enkele beperking meer bij het tafeltennissen, het gebruik van de kantine en het kijken naar de wedstrijden. Dat zal voor niemand meer groot nieuws zijn en er valt ook niet veel aan uit te leggen, maar we wilden er toch even bij stilstaan.

Bijna twee jaar lang hebben we allemaal nieuwe problemen moeten overwinnen en gewoontes moeten veranderen. Als club draaiden we op een lager pitje. Soms bleef de zaal maandenlang dicht. Maar tegelijk hebben we die periode eigenlijk wonderwel doorstaan. We noteerden zelfs een aanzienlijke ledenwinst, vooral bij de jeugd, die vaak als eerste weer de zaal in mocht. Financieel zijn we dankzij al die trouwe leden en diverse overheidssubsidies kerngezond. En het pand staat er prima bij, na forse investeringen in onder meer dubbelglas en een nieuwe vloer. Nu kunnen we ons weer gaan bezighouden met waar we eigenlijk voor zijn: trainen, wedstrijden en gezelligheid. Ook de hardlopers maken vanaf komende week weer gebruik van onze kantine op de woensdagavond en zondagochtend.

De trainingen en de competitie zijn al een paar weken in volle gang. Blijven hangen in de kantine mag nu dus ook weer. Met of zonder mondkapje, zonder ctb-controle, en zonder vroege sluitingstijd. Later dit voorjaar hopen we een gezellig toernooi te organiseren voor de hele club.

Geniet van het tafeltennissen en alles daaromheen, blijf gezond en hopelijk tot snel!

NB Toch nog 1 laatste advies: bij klachten graag zelftesten voor je naar de club komt!