Gisteren deden Patrick, Ron en Mo mee met het Docos ratingtoernooi. Er werd in poules van 6 of 7 spelers gespeeld waarbij de poules op sterkte waren ingedeeld zodat ieder op zijn eigen niveau wedstrijden kon spelen. De uitslag van de poule was ook gelijk de uitslag van die categorie. Patrick speelde in de een na hoogste poule en wist 4 van de 6 wedstrijden te verzilveren. Door de gedeeld hoogste totaalscore met sterker onderling resultaat wist hij deze poule te winnen en ging met goud naar huis. Ron en Mo speelden in andere poules mee, maar wisten beiden in hun poule 4 van de 5 wedstrijden te winnen. Tegelijkertijd hebben ze ook allebei alleen van de uiteindelijke groepswinnaar verloren en daardoor mochten Ron en Mo de tweede prijs mee naar huis nemen. Een topresultaat dus voor Pecos bij dit toernooi!